För att du som kund ska få maximal nytta och uppleva vår portal som lättanvänd, arbetar vi kontinuerligt med förbättringar och vidareutveckling av portalen. Läs mer under FAQ-sektionen och få mer information om hur du registrerar dig som användare.
Vad är kundportalen?
Vi vill erbjuda alla våra kunder en snabb och effektiv service via vår kundportal. Via portalen kan du söka bland fler än 2 000 produkter. Viss information och funktionalitet i portalen är endast tillgänglig om du är inloggad och registrerad kund, t.ex. orderläggning, lagerstatus och priser.
Behöver du hjälp medan du är inloggad i portalen?
Använd gärna webbchattfunktion
eller så kan du ringa oss på +46 (0)8-120 477 50.
Vilka ska ha åtkomst till kundportalen?
Om du redan är kund, t.ex. återförsäljare, integratör, tjänsteleverantör eller operatör ska du redan ha åtkomst till portalen. Nya kunder är givetvis välkomna! Du kan anmäla ditt intresse här. Alternativt kan du kontakta teamet på +46 (0)8-120 477 50 eller sales@prooptix.se.
Hur registrerar jag mig för att använda kundportalen?
Det finns ett kort registreringsformulär att fylla i här. Det ger inte åtkomst på en gång, men vi kommer att arbeta snabbt för att få dig registrerad och online så snart som möjligt.
Glömt lösenordet?
Inga problem!
Se till så att ni har en ansvarig för era samtliga konton. Ansvarig kan enkelt skicka ut ett nytt lösenord.
Har du produktspecifika frågor eller andra frågor?
Kontakta Pro Optix!
+46 (0)8-120 477 50 eller sales@prooptix.se.
Behovet av tillgång till mer bandbredd till bostäder och företag är stadigt, och PON är därför viktigt för fiber till hemmet (FTTH)och fiber till byggnaden (FTTB) Läs bloggen och få reda på mer >
Läs mer >Vi låter Pro Optix grundare och tidigare vd Peter Hällström berätta lite mer om varför han valde att engagera sig och Pro Optix i just From One to Another.
Läs mer >Pro Optix erbjuder en rad olika tjänster till sina återförsäljare för att maximera deras möjligheter till att driva lönsamma affärer.
Läs mer >